TAFKA

TAFKA VOOR HORECA

De horecasector in Nederland heeft te maken met een aantal specifieke fiscale en administratieve uitdagingen, die zowel invloed hebben op de exploitanten als de werknemers in de branche. Ons administratie- en advieskantoor voor de horeca is er helemaal op gespecialiseerd. Daarom zijn wij de ideale, kritische partner voor horecaondernemers. Wij helpen u naar financiële stabiliteit zodat u een optimale beleving kan creëren voor uw gasten.

UITDAGINGEN BINNEN DE BRANCHE

Horecaondernemingen hebben vaak te maken met complexe financiële transacties en boekhoudkundige uitdagingen, zoals fooien, kortingen en subsidies, die van invloed zijn op de belastingaangifte en financiële administratie.

Daarnaast is de horecasector sterk getroffen door de COVID-19-pandemie, wat heeft geleid tot veranderende regelgeving, sluitingen en heropeningen en financiële steunmaatregelen die terugbetaald moeten worden.

Om met deze uitdagingen om te gaan, is het raadzaam dat horecaondernemingen samenwerken met fiscale en administratieve adviseurs die gespecialiseerd zijn in de branche. Onze experts kunnen helpen bij het begrijpen en naleven van de relevante wetten en voorschriften, en bij het optimaliseren van fiscale strategieën om de financiële gezondheid van de onderneming te waarborgen.

WAT KAN TAFKA VOOR U BETEKENEN?

Belangrijke uitdagingen in de horeca zijn:

  • Rendement
  • Locatie
  • Bezetting
  • Personele flexibiliteit
  • Beschikbaarheid en risico’s van financiering

Het is van belang dat u uw administratie op orde heeft zodat wij samen met u naar de dynamiek achter de cijfers kunnen kijken. Hierdoor kunnen wij u persoonlijk adviseren en met u in gesprek gaan over de oplossingen voor uw bedrijfsvoering. Nu en in de toekomst.

Wij leveren accountancydiensten, doen horeca-administraties, stellen jaarrekeningen vast en regelen alle aangiften. Maar het verschil maken we met onze proactieve advisering – op basis van de betrouwbare en actuele cijfers die we aanleveren.  Wij kijken naar méér dan alleen de cijfers.

Accountancydiensten
Jaarrekeningen
Administratie
Aangiften

Klantverhaal

Groot netwerk,
maar altijd persóónlijk

Wij bedienen cliënten door heel Nederland.

Onze backoffice zit in Zeist, lekker centraal. Per regio of gemeente, overal in het land, hebben we adviseurs. Zij zijn uw directe aanspreekpunt en bieden u persóónlijk contact. Onze dienstverlening kent vaste maandtarieven. Onze geavanceerde systemen werken moeiteloos samen met uw horeca automatisering.

Kies voor expertise en advies met menselijke maat

Bent u op zoek naar een administratie- en advieskantoor met échte horeca-expertise? Maak nu een afspraak via het contactformulier. Dan merkt u snel genoeg met wie u straks aan de bar staat.